Zavrieť

Porady

Ktorý - Player?

Ktorý player je podľa vás najlepší? Sťahujem filmy, hudbu a napaľujem na CD a DVD. Mám Win 7. a Wind.Media Player. Zatiaľ nemám problém, ale chcela by som vedieť názor odborníkov. Môže byť súčasne aj viac stiahnutých? GOM, BS, ...nepobijú sa? Díky.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Mám Gom player, nastavený aj ako predvolený.Nestalo sa mi, že by niečo neprehral ....spokojnosť :-)))

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Valčake Pozri príspevok
    Ktorý player je podľa vás najlepší? Sťahujem filmy, hudbu a napaľujem na CD a DVD. Mám Win 7. a Wind.Media Player. Zatiaľ nemám problém, ale chcela by som vedieť názor odborníkov. Môže byť súčasne aj viac stiahnutých? GOM, BS, ...nepobijú sa? Díky.
    môžeš, veď nejdú všetky naraz. Ale prednastavený máš aj tak len jeden

    Valcake je offline (nepripojený) Valcake

    Valcake
    Keď mám prednastavený Wind.M.P. a ostatné len stiahnuté, nič sa nedeje? Asi zbytočne zaberajú miesto.

    KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

    KoxXxo
    Valčake Pozri príspevok