Zavrieť

Porady

Reklamacia a jej riesenie

Dobry den,

kupila som si notebook v Nay, ktory po roku zacal sporadicky prejavovat vadu - display sa rozsvietil na bielo a notebook na nic nereagoval az pokial som ho nevypla, po zapnuti znovu isiel. Tuto chybu som bola reklamovat prvy krat, ale zevraj sa vada neprejavila ale uznali mi reklamaciu a opravili mi usb port, druhy krat mi pri reklamacii povedali ze sa vada neprejavila a teda mi ju neuznali, treti krat som dala reklamovat kolecko na ovladanie hlasitosti, reklamaciu mi uznali a kolecko opravili, stvrty krat som si danu chybu natocila a k reklamacii prilozila styri videa. Dnes mi pisali ze reklamaciu uznali a ze si mozem prist po opraveny notebook, (pracovnik reklamacneho oddelenia napisal do vyjadrenia ze ziadam o opravu notebooku resp. o vratenie penazi), chcela by som sa opytat ci v takom pripade mam narok aj na vratenie penazi?

Dakujem za vsetky odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamacia a jej riesenie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.