Zavrieť

Porady

Neplatena práca

Zdravim
Chcel by som sa poradit:
Otec ma zivnost v oblasti nakladnej cestne dopravy,ma vlastne automobili(nad 12 t),ja som dennym studentom na vysokej skole,nemam zivnost,ani nie som nikde zamestnany a sem tam ked je treba zastupim sofera, ked mam volno, ked je treba, ked musi ist cosi vybavovat,...,mam vsetky potrebne doklady ku jazde (vodicak ,zdravonu,psychotesty,....)a chcem sa spytat: ako je to keby som natrafil,ma zastavili bezpecnost prace,ci nejaky kompetentny urad prace,teda ked ma zastavia v podstate pracujem ako vodic......aj ked nie som v ziadnom pracovno pravnom pomere . teda nepoberam za pracu ani mzdu za vykonavanu pracu .treba to nejak papierovo dokladovat? alebo ako sa takato praca riesi?
Vopred diky za info
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    besttracker Pozri príspevok
    Zdravim
    Chcel by som sa poradit: