Zavrieť

Porady

kniha faktur

Dobrý deň,

Vystavujem faktúry do ČR, som programátor...tj. jedná sa o služby, ktoré poskytujem.

Chcem sa spýtať, aká kniha faktúr je na to vhodná?

Na internete som našiel túto a plánujem ju objednať, tak aby som nespravil nejakú chybu...

tu je odkaz: http://www.otto-office.com/sk/Optys-...64cb3306fccb13


za odpoveď ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    piwik Pozri príspevok
    tak cez net objednávať nebudem, chceli odomňa 7.3 eur....šalenota !
    A nemáš soft?

    piwik je offline (nepripojený) piwik

    piwik
    no nemám digitálny podpis, tak to musím mať v papierovej forme....ale odoslané faktúry spolu s výkazom prác si zapisujem do excelu ... no chcel by som to mať aj v papierovej forme

    piwik je offline (nepripojený) piwik

    piwik
    Paula Pozri príspevok
    Žeby si programátor nevedel sám vytvoriť knihu faktúr?
    programátor nemá čas, na takéto veci )

    Paula je offline (nepripojený) Paula

    Paula
    piwik Pozri príspevok
    programátor nemá čas, na takéto veci )


    Tak teraz čo Ti máme poradiť? Nemáš čas sám pre seba, nechceš kupovať to, čo vytvorili iní... tak aspoň pekný večer Ti prajem .

    piwik je offline (nepripojený) piwik

    piwik
    Paula Pozri príspevok