Zavrieť

Porady

Dá sa zmeniť nezdaniteľná položka v POHODE?

Ahojte poraďáci, som študent a v rámci cvičnej firmy na OA účtujem v softvéri POHODA. Ako som si prezeral zákon, tak som zistil, že sa zvýšila nezdaniteľná časť zo mzdy z 335,47 € na 347,23 €.
Viete mi poradiť, či sa dá nejak v softvéri prepísať táto čiastka, resp. ako na to?

Alebo mám vyčísliť rozdiel medzi týmito sumami a vpísať do ostatných odpočítateľných položiek (do kolónky pod tou čiastkou 335,47)? môže to byť aj tak?

Za pomoc veľmi dakujem...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Odkedy sa zmenila NČ na 347,23 eur? Niečo som prepásol?

    cloe je offline (nepripojený) cloe

    Som najskôr človek až potom účtovník! ...viac cloe
    učtobubo Pozri príspevok
    Ahojte poraďáci, som študent a v rámci cvičnej firmy na OA účtujem v softvéri POHODA. Ako som si prezeral zákon, tak som zistil, že sa zvýšila nezdaniteľná časť zo mzdy z 335,47 € na 347,23 €.
    Viete mi poradiť, či sa dá nejak v softvéri prepísať táto čiastka, resp. ako na to?

    Alebo mám vyčísliť rozdiel medzi týmito sumami a vpísať do ostatných odpočítateľných položiek (do kolónky pod tou čiastkou 335,47)? môže to byť aj tak?

    Za pomoc veľmi dakujem...