Ja som vypracovával reklamačný poriadok podľa ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník, ktoré súvisia s reklamáciou...
Rozdelil som do nasledovných častí:
I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
II. PODMIENKY UPLATNENIA REKLAMÁCIE
III. SPÔSOB A MIESTO UPLATNENIA REKLAMÁCIE
IV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Vymedzil som pojmový aparát predávajúci/zákazník, spotrebiteľ, zhotoviteľ a tak ďalej...
Unifikovaný Reklamačný poriadok ťažko nájdeš (podľa mňa), už len preto, že každý vzťah predávajúci/zhotoviteľ vs spotrebiteľ/zákazník je u každého predmetu podnikania rôzny avšak čo sa nemení je podstata podnmienok reklámácie daná zákonmi, ktoré som uviedol...
(Inak ja to nemám na pyrotechniku, ale na poskytovanie služieb) Dúfam, že aspon trochu pomohlo. Viac na
http://www.daja.sk/reklamacny.php