Zavrieť

Porady

Potrebujem poradiť-akú kvalifikáciu ...?

Ahoj, potrebovala by som poradiť ohľadom potrebnej kvalifikáce.
Strednú školu mám ukončenú obchodnú akadémiu a v tomto roku som získala titul inžiniera na TUKE - Hutníckej fakulte. Ak by som sa chcela zamestnať v školstve postačí mi pedagogické minimum na učenie odborných predmetov, alebo je potrebne štúdium na pedagogickej VŠ? A moje vzdelanie by mi dovoľovalo učiť len predmety, ktoré som študovala na vysokej škole, alebo môžem tam zahrnúť aj predmety zo strednej školy, z ktorých mám maturitu? Ďakujem
Naposledy upravil arizona : 05.11.10 at 08:40
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Ahoj, učiť môžeš predmety ukončené štátnou skúškou príslušného alebo príbuzného študijného odboru. Predmety, z ktorých si maturovala na SŠ nemôžeš učiť /pokiaľ z nich nemáš štátnicu/.

    Vzdelávanie na doplnenie kvalifikačných predpokladov v rozsahu najmenej 200 vyučovacích hodín poskytujú pedagogickým zamestnancom vysoké školy podľa osobitného predpisu, ktorým je Vyhláška Ministerstva školstva Slovenskej republiky č. 581/2007 Z. z. o doplňujúcom pedagogickom štúdiu.