Zavrieť

Porady

ma zakaznik pravo vratit tovar len tak ked si ho nasiel v inej cene

Dobry den potrebujem poradit mam zakaznika ktory si u mna kupil toaletu a po dvoch dnoch mi ju doniesol naspat lebo on ju chce vratit zacal si najprv vymyslat ze toaleta je nizka ze mu nesedi rozmerovo a potom jednoducho ked som mu povedala ze to nie je opodstatneny dovod na vratenie tovaru tak sa ohradil tym ze nema dobru glazuru a ze vyrobca je na ukrajine .Tak som mu povedala ak ma toaleta vadu tak ju posielame na reklamaciu a nakoniec z neho vyletelo ze zachod taky isty videl kdesi lacnejsie ako som mu ho predala ja.Chcem sa opytat niesom mu vobec povinna dany tovar vziat a vratit peniaze navyse to platil este kartou ved chodil ku mne tyzden a zavazne si ho objednal u mna to ze si ho nasiel kdesi inde a lacnejsie to uz nieje moj problem. Prosim o radu.Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Rozdielna cena tovaru v dvoch predajniach nedáva dôvod na vrátenie tovaru späť. Na vrátenie kúpnej ceny tovaru sú predsa určité pravidlá (viacej sa diskutovalo tu http://www.porada.sk/t34281-vratenie-tovaru.html )

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    samozrejme ze to nie je dovod na vratenie tovaru... jedinym dovodom na vratenie tovaru pri osobnom nakupe je jeho vada, kedy prebieha reklamacne konanie (samozrejme ze ak mas vyveseny plagat ze vratenie tovaru do 3 dni len tak, tak si povinna, ale to zrejme nie je tvoj pripad)
    takze ak chce zakaznik spat peniaze, musi reklamovat
    ine je to pri internetovom predaji, ale to sa tu uz tiez riesilo sto razy

    adam je offline (nepripojený) adam

    adam
    Ja v predajni umožním výmenu tovaru za niečo iné v tej hodnote, aby som nestratila zákazníka, ale pri Tvojom sortimente to by bolo asi problematické.

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Presne tak. To ze niekde to nasiel aj lacnejsie nie je dovod na odstupenie od kupnej zmluvy.
    To nabuduce by ti uz vratili zakaznici tovar len preto lebo poculi v televizii od Ilka ze buduci tyzden bude prsat a oni teda tu chladnicku nechcu..

    ma zakaznik pravo vratit tovar len tak ked si ho nasiel v inej cene

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.