Zavrieť

Porady

Zateplenie a vnútorné vetranie

Poradaci, viem ze sa to tu riesi po roznych temach.. ale chcela by som sa na to pozriet komplexne..


ide o poschodovy domcek kompakt 602 / bez stresnych okien/ zvacsovali sme plochu okien. hrubka obvodovych stien je 300 tehla P+D, okna trojsklo od fenestry to geneo

otazky
1. Postaci hrubka zateplenia vonkajsich obvodovych stien 20 cm polystyrenu
2. Kolko cm izolacie pod strechu treba zvolit? rozmyslame nad 10 cm + 18 cm krizom? Potom chceme dat aj tu parozabranu
3. Kde vsade je este parozabrana potrebna? / ja som laik
4. Aku hrubku izolacie eps do podlahy zvolit?
5. Nechceme nejake tie zemne registre a pod. ale chceli by sme to vynutene vetranie / rozmyslame nad tym od schiedela, alebo nilan, helios/ co dat ak chceme len vetrat tym ja sa totiz obavam toho ze to bude cele moc utesnene a budu sa tvorit plesne...

Bude tam aj krb s externym privodom vzduchu...
Naposledy upravil Dav : 19.11.10 at 19:51
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    andiablo je offline (nepripojený) andiablo

    andiablo
    1. záleží na tebe aké chcemať tepelné straty. Musíš to brať komplexne. Aké budeš mať okná a ako zaizolaovanú strechu. Izolácia by mala byť nadimenzovaná približne rovnako.
    2. Skor 16cm medzi krokvy a 18 krížom
    3. no parozábrana sa dáva ri zateplení podkrovia pod SDK. viď.