Zavrieť

Porady

Vyplatenie provízie

dobry den,

pracujem ako zamestnanec, avsak formou absolventskej praxe.
kedze zvyknem pracovat dlhsie alebo sa podielam aj na urcitych projektoch a analyzach pre zamestnávateľových klientov, zamestnavatel by mi chcel vyplatit urcitu "proviziu" avsak tak, aby to dostal do nakladov.
dohodu o pracovnej cinnosti ani o vykonani prace so mnou uzatvorit nechce. akym sposobom sa k tymto peniazom mozem dostat? je napriklad vhodna mandatna alebo prikazna zmluva? alebo poznate nieco ine? iny sposob?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Pozor,
    aby mesačný príjem neprekročil 136,52 € , lebo ťa vyradia z UP.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    d-anjel Pozri príspevok
    dobry den,

    pracujem ako zamestnanec, avsak formou absolventskej praxe.
    kedze zvyknem pracovat dlhsie alebo sa podielam aj na urcitych projektoch a analyzach pre zamestnávateľových klientov, zamestnavatel by mi chcel vyplatit urcitu "proviziu" avsak tak, aby to dostal do nakladov.
    dohodu o pracovnej cinnosti ani o vykonani prace so mnou uzatvorit nechce. akym sposobom sa k tymto peniazom mozem dostat? je napriklad vhodna mandatna alebo prikazna zmluva? alebo poznate nieco ine? iny sposob?