Zavrieť

Porady

Je to fér?

Dobrý deň!
Chcela by som Vás poprosiť o radu.Pracujem ako montážna pracovníčka vo výrobe. Teraz nám zaviedly nový pracovný režim a to by som chcela vedieť, či to zákon dovoľuje. 1 a 1/2 roka som pracovala v 8 hodinovej štvorzmennej nepretržitej prevádzke 2 dni predpoludnia, 2 popoludnia,2 dni v noci a 2 dni voľna. Podľa mňa ani to nebolo podľa zákona dovolené!

Odteraz pracujem v trojzmennej, nepretržitej prevádzke. Tak,že 1. deň od 06:00-18:00,2.deň 06:00-18:00, 3.deň 18:00-06:00, 4.deň 18:00-06:00, 5. a 6. deň voľno a potom zase dookola. Ale tak nám práca prevyšuje 48 hodín týždenne, ktorý zákon nedovoľuje.Vyjde to aj na 60 hodín spolu s prestávkou.
Chcela by som vedieť, čo by som vedela proti tomuto spraviť podľa zákona a či to je fér.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    B-Anita je offline (nepripojený) B-Anita

    B-Anita
    Plat je smiešny ku pomeru odpracovaných hodín !!350 € približne + stravné lístky vo 4zmennej prevádzke!!!v 3zmennej ešte neviem, pretože iba teraz sme na to prešli.

    Indeed je offline (nepripojený) Indeed

    Vylúčený člen Indeed
    B-Anita Pozri príspevok
    Plat je smiešny ku pomeru odpracovaných hodín !!350 € približne + stravné lístky vo 4zmennej prevádzke!!!v 3zmennej ešte neviem, pretože iba teraz sme na to prešli.
    A čo keď je to STRATEGIA zamestnavateľa ???