Zavrieť

Porady

Ahojte...možte mi poradiť, či sa daju pripojit dva internetove USB kľuče na jeden not

Ahojte...možte mi poradiť, či sa daju pripojit dva internetove USB kľuče na jeden notebook? jeden som už mala nainštalovaný a teraz ten druhý mi neinštalovalo...som v zahraniči...ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    keď ťa možem poprosiť o radu, som laik do takýchto veci, ale jeden USB kľuč som už mala nainštalovaný a bol na ňom kredit 2 GB a to nam vydržal dva masiace...ale kedže nezhody že ktora koľko kreditu spotrebuje tak sa kupil ďalší kľuč a keď sa zapojil tak automaticky naskočil bez inštalacie a kredit za štyri dni bol fuč a nerobilo sa nič viac ako pred tým...neviem či mi v tom možeš poradiť...

    Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

    Vlado40
    Aj keď sa aktualizuje antivirový program ,alebo aktualizuje windows ,tak sa prenášajú dáta.Prípadne pozerá video online.
    Naposledy upravil Vlado40 : 30.01.11 at 22:18

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    terka 787 Pozri príspevok