Zavrieť

Porady

Vypocet

Zdarvim poradaci. Hladal som vsade ale nasiel som iba urcitu cast z toho co som chcel tak sa obraciam na vas odbornikov....
Pracujem ako zamestnanec v jednej firme hruba mzda 730 eur cista cca 550 eur
Chcel by som prejst na zivnost , kde by som dostaval 1100 eur mesacne...len si neviem vypocitat kolko mi ostane..tak tu je vypocet podla mna a potreboval by som to pozriet ci je naozaj spravny


suma prijmov 12 x 1100eur = 13 200 eur rocne
pausalne vydaje 40% = 5280 eur rocne
zaklad dane = 13 200eur(prijem) - 5280eur(vydavky) - 1920eur(zdrav.poistenie a socialka ) = 6000 eur

celkova dan ktoru treba odviest = 6000eur(zaklad dane) - nezdanitelna cast 4025,7 eur = 1974,3 eur a z toho 20 % dan je 394,86 eur rocne
394,86 / 12 = 32,905 eur mesacne

takze v konecnom dosledku by som mesacne z 1000 eur odpocital poistky 160 eur a dan 32,905 eur = 807,01 eur by mi ostalo? tie pausalne vydavky si mozem previest na ucet a robit s tym co chcem a nedokladovat to?nemusim ani prihlasit auto na dan z motoroveho vozidla?

a co je "povinnosť viesť evidenciu príjmov v časovom slede, zásob a pohľadávok." ake zasoby pokial mam vydavky pausalne a nemusim nic dokladovat tak co je v zasobach?

budem velmi rad ked mi to ozrejmite, a budem sa moct pustit do podnikania.
pekny den
Naposledy upravil samanko5 : 19.03.11 at 17:05
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času