Zavrieť

Porady

Živnostensky list

som student denneho studia vs(cize do zdravotnej poistovne mi plati stat) a chcem zivnostensky list. staci mi ho mat tak rok.
nemienim podnikat ani nic s tym zivnostenskym listom robil, len ho chcem mat. cize prijmy aj vydavky nulove

kolko by som za tento spas musel mesacne platit?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    tracheus Pozri príspevok
    mohol by mi este niekto odpovedat na tu otazku ako to bude od toho 1.5? budu sa platit tie platby do zdravotnej poistovne ci nie?

    prosim studujem techniku a v tomto sa nevyznam
    Ak si vybavíš ŽL, prihlásiš sa v prísl. zdr.poisťovni (do 8 kal.dní) ako SZČO a určíš si vymeriavací základ nula. Preddavky na zdr.poistenie platiť nebudeš.
    Do 31.3.2012 podáš daňové priznanie a zdr.poisťovňa za základe neho za teba urobí ročné zúčtovanie zdr.poistenia. Ak tvoj zisk nepresiahne vymeriavací základ poistenca štátu, nebudeš platiť nič. Ak presiahne, musíš doplatiť zdr.poistenie spätne - na základe tvojho zisku.

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    a to chces mat len tak aby si si mohol zaramovat a povesit na stenu?

    derek191919 je offline (nepripojený) derek191919

    Muž derek191919