Zavrieť

Porady

Integrácia žiakov A variantu do ZŠ?

Dobrý deň, prosím Vás nevie niekto náhodou či je pravda, že žiaci A variantu ŠZŠ sa budú integrovať do ZŠ?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Podľa súčasne platných predpisov to zatiaľ neplatí, ale súčasný MŠ SR sa vôbec netají tým, že mu ide o maximálnu integráciu žiakov do ZŠ.

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Ganéša Pozri príspevok
    Dobrý deň,
    chcem sa spýtať, či žiak s poruchou učenia (disortografia, dislexia...)a individuálnym študijným plánom (ktorý nebol rodičom predložený) môže na konci roka prepadať zo s.j. a aké kritériá sa musia splniť?
    Ďakujem!
    Dobrý deň, škola vzdeláva žiaka s poruchami učenia - dyslexia, dysortografia...podľa IŠP a zákonného zástupcu o tom neinformuje? Chyba.

    Ak sa v priebehu školského roka prejaví u žiaka so ŠVVP, ktorého individuálny vzdelávací program zahŕňa aj úpravu učebných osnov niektorého predmetu, že jeho výchovno vzdelávacie výsledky nie sú uspokojivé a nespĺňa potrebné kritéria na jeho súhrnné hodnotenie lepším klasifikačným stupňom ako nedostatočný, je potrebné prehodnotiť a upraviť obsah, rsp. formu jeho vzdelávania v spolupráci so špeciálnym pedagógom a psychológom. Takýto žiak nemá opakovať ročník z tých vyučovacích predmetov, v ktorých majú na jeho úspešnosť vplyv dôsledky jeho diagnózy.
    Ak sa na prospechu žiaka okrem jeho zdravotného znevýhodnenia podieľa významnou mierou viac faktorov, k hodnoteniu a klasifikácii stupňom nedostatočný je možné pristúpiť, avšak len po odbornom posúdení a odporučení tohto postupu príslušným poradenským zariadením.
    Naposledy upravil zdenka131 : 14.06.11 at 17:44

    lluc je offline (nepripojený) lluc

    lluc
    ..teoreticky je to mozne aj teraz, teda individualna integracia ziaka s mentalnym postihnutim do zakladnej skoly...ale neodporuca sa, ak je v mieste bydliska dietata zriadena specialna zakladna skola prislusneho typu...
    s integraciou je dost problemov aj pri ziakoch s poruchami ucenia, ktori maju intelekt v norme, kedze mnohi pedagogovia nie su dostatocne informovani a ani metodicky pripraveni na taketo deti...a niektori akoby ani nechceli byt ....bohuzial....ja osobne nie som za integraciu mentalne postihnutých ziakov do zakladnych skol, prave z vyssie popisaných dovodov..robila som v specialnom skolstve, teraz robim v oblasti poradenstva s integrovanymi ziakmi, tak to viem porovnat...

    Ganéša je offline (nepripojený) Ganéša

    Ganéša
    Dobrý deň,
    chcem sa spýtať, či žiak s poruchou učenia (disortografia, dislexia...)a individuálnym študijným plánom (ktorý nebol rodičom predložený) môže na konci roka prepadať zo s.j. a aké kritériá sa musia splniť?
    Ďakujem!

    Integrácia žiakov A variantu do ZŠ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.