Zavrieť

Porady

Mam platit zdravotku a socialku?

zdravim.
som student VS denne studium, som sportovec a zarabam,
mam pridelene DIC a platim danove.
nikde neviem zistit ci platit aj zdravotku a socialku...
vedeli by ste mi poradit?
dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    caba++ Pozri príspevok
    zdravim.
    som student VS denne studium, som sportovec a zarabam,
    mam pridelene DIC a platim danove.
    nikde neviem zistit ci platit aj zdravotku a socialku...
    vedeli by ste mi poradit?
    dakujem
    Ak napíšeš tvoj príjem (tržby) za rok 2009 a 2010 a základ dane - poradíme ...

    caba++ je offline (nepripojený) caba++

    caba++
    veronikasad Pozri príspevok
    Ak napíšeš tvoj príjem (tržby) za rok 2009 a 2010 a základ dane - poradíme ...
    moje prijmi za rok 2009 boli cca x a rok 2010 cca x zaklad dane vam veniem povedat nemam pri sebe danove...
    dakujem za odpoved
    Naposledy upravil caba++ : 14.06.11 at 05:35

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    caba++ Pozri príspevok
    moje prijmi za rok 2009 boli cca 8000e a rok 2010 cca 10000 zaklad dane vam veniem povedat nemam pri sebe danove...
    dakujem za odpoved
    k 1.7.2010 si mal aktívnu činnosť ? (zmluvy športovcov sa zvyčajne neuzatvárajú na celý rok).