Všetko je to len o dohodách a spolupraci. Ja som začínal tak, že som robil v železiarstve skoro 10 rokov, čiže som poznal odkial a čo sa oplatí. Jedného dňa som sa rozhodol to skúsiť, tak som otvoril predajňu aj zriadil e-shop. Postup bol taký skontaktoval som všetkých známych aj neznámych dovozcov. Tý známy boli maximalne ústretový a dokonca na začiatok boly faktúrky posunute na pol ročnú splatnosť. Čo sa týka ceny, dostal som také isté rabaty ako podnikatelia čo boli u nich už roky, takže som bol od začiatku konkurencie schopný. Jediný problém je pri kontaktovaní nových dodávateľov, všetcia si určujú pre malý podnik nesplnitelné podmienky, alebo chcú všetko na ruku cash. Jedno je isté treba sa tomu venovať aspoň na 200 % vždy sa dá najsť lepšia ponuka na vybraný druh tovarov, potom je to už len na rozhodnutí či sa to oplatí predávať, alebo nie a či sa to vôbec predá. Väčšina e-shopov funguje na forme príde objednávka, objednajú aj ony tovar a do 7 - 14 dní je u zákazníka. Odpadá im nákup a skladovanie tovaru.