Zavrieť

Porady

Účtovníčka

Dobrý deň!Vie mi niekto poradiť?Našla som si účtovníčku,ktorá chce za podvojné účtovníctvo 60 Euro(bez DPH) a za jednoduché účtovníctvo 30 Euro(bez DPH).Je to primeraná suma?Neviem to posúdiť,som v tom laik.Ďakujem za odpovede.
Usporiadat
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

záleží v akej lokalite (pre mňa ako dodávateľa neprimeraná)
0 0
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

a nie len lokalita ale aj množstvo spracovaných dokladov a tiež aj práce, kt. bude vykonávať....
0 0
skaspa skaspa

skaspa je offline (nepripojený) skaspa

dôležitejšie ako cena sú referencie, aby sa nestalo, že na účtovníčke síce ušetríš, ale daňový úrad ti to potom niekoľkonásobne "dofakturuje" aj so sankciami
0 0
Kukumberk Kukumberk

Kukumberk je offline (nepripojený) Kukumberk

Zabudla som napísať,že je to taxa za mesiac.Lokalita je ZC,je to malý okres.Bude spracovávať podklady z internetového obchodu.Ak máte lacnejšiu poraďte.Ďakujem za odpovede.
0 0
skaspa skaspa

skaspa je offline (nepripojený) skaspa

Kukumberk Pozri príspevok
Zabudla som napísať,že je to taxa za mesiac.Lokalita je ZC,je to malý okres.Bude spracovávať podklady z internetového obchodu.Ak máte lacnejšiu poraďte.Ďakujem za odpovede.
si/nie si platiteľ DPH, vedieš teda jednoduché či podvojné účtovníctvo, predávaš veľa kusov tovaru cez internet, alebo len pár do mesiaca, máš zamestnancov...

mne osobne sa zdá byť 60 eur mesačne za vedie účtovníctva obchodu (kde je veľký predpoklad množstva dokladov) dosť málo
0 0
Kukumberk Kukumberk

Kukumberk je offline (nepripojený) Kukumberk

Nie som platcom DPH,zamestnancov nemám,vediem si jednoduché aj podvojné účtovníctvo,mám cca 100 dokladov/mesiac.
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Kukumberk Pozri príspevok
Nie som platcom DPH,zamestnancov nemám,vediem si jednoduché aj podvojné účtovníctvo,mám cca 100 dokladov/mesiac.
Aj tak to je málo, za takúto prácu. Za odbornú prácu treba aj priplatiť.
0 0