Zavrieť

Porady

Mám nárok na odstupné?

Dobrý deň,
pracujem ako zdravotná laborantka a miesto výkonu práce mám Galantu...pred mesiacom mi bolo "ústne" oznámené že z organizačných dôvodov pracovisko rušia k 1.10. 2011 a budem presunutá na iné pracovisko, lenže 21.7.2011 mi oznamili, že ešte v ten deň končíme a cez telefón mi bolo povedané, že sa presúvam docasne do Dunajskej Stredy a casom do Ba...zamestnávateľ mi nedal nič na papieri, nič som nepodpisovala a ani nové miesto výkonu práce mi neponúkol, len oznámil, že pojdem do Ba...mala som sa rozhodnúť, este v ten deň a oznamiť im to telefonicky. Samozrejme že mi to nevyhovovalo a povedala som, že to neberiem...aby som všetko upresnila napíšem sem časť z mojej pracovnej zmluvy
Pracovné zaradenie: zdravotnícky laborant
Miesto výkonu práce: GALANTA
Zamestnanec môže byť preradený na iný výkon práce, po dobu nevyhnutnej potreby, aj bez jeho súhlasu, a to za účelom zabezpečenia plynulej prevádzky zamestnávateľa a plnenia naliehavých prevádzkových úloh (§55 zákonníka práce)

tomu rozumiem tak, že toto môže byť dočasne, ale nie natrvalo, lenže mne sa úplne ruší miesto výkonu práce....prosím o radu, ako mám postupovať, či vôbec mám nárok na odstupné, alebo som zatlačená do kúta a musím to buď prijať, alebo dať výpoveď.. vopred ďakujem za odpoveď
Naposledy upravil Gabika2106 : 28.07.11 at 13:40
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!