Zavrieť

Porady

kožená sedačka

Dobrý deň, prosím Vás, vyreklamovali nám koženú sedačku, najprv nám povedali, že pre ňu prídu, ale teraz, že nech ju máme zaviesť my. Moja otázka je, sme povinní vyreklamovaný predmet zaviesť na vlastné náklady?? ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    panta rei je offline (nepripojený) panta rei

    panta rei
    no tak reklomovanie topánok a sedačky je trochen rozdiel...ja to berem z toho pohľadu, že keď je uznaná reklamácia, tak by asi malo byť pochopiteľné, že predávajúci zabezpečí odvoz. A dokonca po telefonáte cca pred 5 minútami, majiteľ povedal, že si pre to príde. Tak aj preto to asi nie je povinné z našej strany, inak by nás mohol okašľať

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    panta rei Pozri príspevok
    no tak reklomovanie topánok a sedačky je trochen rozdiel...ja to berem z toho pohľadu, že keď je uznaná reklamácia, tak by asi malo byť pochopiteľné, že predávajúci zabezpečí odvoz. A dokonca po telefonáte cca pred 5 minútami, majiteľ povedal, že si pre to príde. Tak aj preto to asi nie je povinné z našej strany, inak by nás mohol okašľať
    Ak povedal, že príde, tak prečo sa pýtaš?

    srska je offline (nepripojený) srska

    srska
    Gina Er Pozri príspevok
    odvoz si musíš zabezpečiť Ty.Oni síce môžu,ale zadarmo to nebude.
    Iný tovar,keď reklamuješ,tak nepríde predsa predavač k Tebe domov ho vyzdvihnúť.
    moje riešenie v 2008: sedačka mala vady - zdokumetované foto+reklamačný mail (a navyše neskoro dodaná oproti termínu v zmluve )

    1. tovar je na prd - doniesli ste ho - odneste si ho (ba-bs) + dodajte nový .
    2. zľava, ktorá je pre mňa zaujímavá

    dohodli sme sa na výraznej zľave

    Gina Er je offline (nepripojený) Gina Er

    Gina Er
    odvoz si musíš zabezpečiť Ty.Oni síce môžu,ale zadarmo to nebude.
    Iný tovar,keď reklamuješ,tak nepríde predsa predavač k Tebe domov ho vyzdvihnúť.

    panta rei je offline (nepripojený) panta rei

    panta rei
    ved volal pred piatimi minutami a tema bola zalozena cosi pred tym. ja som len chcela vediet ci to vyplyva ako povinnost. a ked k tomu nic nemas tak nepis

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.