Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Mám známu, ktorá sa zamestnala na ambasáde (členského štátu EU). Ide o zahraničnú ambasádu pôsobiacu na Slovensku (výkon zamestnania je na Slovensku). Pri vstupe do PP jej oznámili, že si má všetky odvody a dane platiť sama. Z dohodnutej mzdy jen nič nestrhávajú (nejde o pracú na živnosť ale o pracovný pomer, pričom jej zamestnávateľ ma sídlo mimo SR). Ako má teda postupovať, platiť si to sama na Slovensku (všetky odvody + dane)? A čo odvody zamestnávateľa? <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" /><o:p></o:p> PS: Nakoľko sa nejedná o vykonávanie podnikateľskej činnosti na území SR, tak si stým neviem poradiť. Má stým niekto skúsenosť? <o:p></o:p>
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!