Zavrieť

Porady

Zahr. pracovná cesta - nie zamestnanec

Zamestnanec má ísť na plánovanú zahr. prac. cestu. Má ísť aj osoba, ktorá nie je zamestnancom, ako riešim v tomto prípade vreckové a stravné? Našim zamestnancom z vreckového odvádzam odvody a daň. Ako vyriešim odvody u druhej osoby? Prihlásim ho aj do soc. aj do zdrav. poist na jeden mesiac? prosím o radu. Som v tom začiatočník, možno to riešiť aj dohodou?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jeltur je offline (nepripojený) jeltur

    jeltur
    Nie je to člen rodiny, ide takisto pracovne, pracuje inde. Nemám o tom veľa info, myslela som že mi to stačí. Prípadne čo treba o tom zistiť?

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    jeltur Pozri príspevok
    Nie je to člen rodiny, ide takisto pracovne, pracuje inde. Nemám o tom veľa info, myslela som že mi to stačí. Prípadne čo treba o tom zistiť?
    Ak ide "pracovne" pre Vašu firmu, uzatvorte s ním dohodu v zmysle ZP, v ktorej dohodnite stravné a vreckové v zmysle Zákona o cest.náhradách.
    Dohodára treba prihlásiť pred vznikom výkonu práce v SP.

    alusa783 je offline (nepripojený) alusa783

    alusa783
    prosím o radu
    chceli by sme vyslať človeka (nie zamestnanca) na zahraničnú pracovnú cestu.
    ide o to aby zaniesol výrobky kedže to nieje možné zaslat zasielkovou službou.