Zavrieť

Porady

Ekonóm začiatočník na ZŠ.

Prajem všetkým dobrý deň a mám na Vás pár otázok.Od 1.septembra som nastúpila ako ekonómka na ZŠ a poviem Vám, že uf je toho tam dosť.Vašu poradu si dosť často čítam no málo sa zapájam, tak dúfam, že som správne zaradila otázku, ak nie tak sory. K mojím otázkam:
1.ZŠ si zobrala od ÚP dotáciu na znevýhosneného uchádzača o zamestnanie-ako sa to teraz bude účtovať? Penieze prídu na účet obce a tá nam to pošle na náš účet,zamestnanec je platený z prenesených a nie z originálných kompetencií(financií), čo s tým?
2.Bývala ekonómka si dokončuje Mgr.špeciálna pedagogika, už má Bc. a ide učiť nultákov na ZŠ 1.-4. ročník, čo jej mám zmeniť v pracovnej zmluve pracovné zaradenie, alebo pracovnú činnosť. Alebo celú PZ?A do akej platovej tarify ju zaradim?Ako začinajúcu a nekvalifikovanú?
3.Kde nájdem viac o príplatku 30eur pre začínajúcich pedagógov a podmienky vyplácania tohto príplatku?
Ďakujem Vám všetkým za rady a trpezlivosť, študujem tie podklady ktoré som našla, ale fakt sa z toho neviem vymotať.Ešte raz ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mcinga je offline (nepripojený) mcinga

    mcinga