Zavrieť

Porady

DOHODA O VYKONÁNÍ PRÁCE

Dobrý deň.
1.8. som nastúpil do svojho prvého zamestnania a dostal som zmluvu na princípe Dohody o vykonaní práce.
Tým som teda dostával určitú mzdu, a zároveň moji rodičia dostali za mňa prídavky, kedže som na úrade evidovaný ešte nebol a do 31.8. som bol vlastne ešte študent strednej školy.
Šéf vravel, že sa mám ísť hlásiť na úrad práce, ale že do roboty budem chodiť ešte stále, a teraz na tri mesiace mi nechá tú Dohodu a potom mi dá normálnu zmluvu na dobu neurčitú.
Vraví, že so sebou mám vziať ofotenú tú zmluvu a predložiť ju tam, no rodičia zároveň vravia, aby som nevravel, že som už v auguste pracoval, pretože by museli vrátiť tie peniaze, ktoré za mňa v auguste dostali. Šéf vravel, že ja sa mám ísť normálne hlásiť na úrad,a on ma z tamaď stiahne, alebo také niečo...
Ako to vlastne je? Je možné pracovať, aj keď budem hlásený na úrade, či aké sú tie podmienky Dohody o vykonaní práce?
Vďaka.
Naposledy upravil trebisovcan : 05.09.11 at 10:37
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

trebisovcan Pozri príspevok
Dobrý deň.
1.8. som nastúpil do svojho prvého zamestnania a dostal som zmluvu na princípe Dohody o vykonaní práce.
Tým som teda dostával určitú mzdu, a zároveň moji rodičia dostali za mňa prídavky, kedže som na úrade evidovaný ešte nebol a do 31.8. som bol vlastne ešte študent strednej školy.
Šéf vravel, že sa mám ísť hlásiť na úrad práce, ale že do roboty budem chodiť ešte stále, a teraz na tri mesiace mi nechá tú Dohodu a potom mi dá normálnu zmluvu na dobu neurčitú.
Vraví, že so sebou mám vziať ofotenú tú zmluvu a predložiť ju tam, no rodičia zároveň vravia, aby som nevravel, že som už v auguste pracoval, pretože by museli vrátiť tie peniaze, ktoré za mňa v auguste dostali. Šéf vravel, že ja sa mám ísť normálne hlásiť na úrad,a on ma z tamaď stiahne, alebo také niečo...