Dobrý den, chcela by som sa spyta, ze ci nemá niekto skusenosti s reklamáciou, resp, vrátením tovaru spolocnosti zepter. V lete, počas nasej dovolenky, bola nasa babka (70) zlákaná na domáci mixer. Dílerka jej povedala cenu 310 eur, a povedala jej, ze to môze platit v splátkach, samozrejme o navýšení nasu babku neinformovala. Zrazu prislo nasej babke 40 sekov po 11 eur. Mixér prisiel balíkom dňa 8. 8. 2011. Balík sme nemohli otvorit bez zastupcu spoločnosti Zepter, ktorý nas mal kontaktovat do 10 dni, od odoslania balika. Chceli sme ho kontaktovat cez zákaznícku linku, cislo bolo na krabicu, ale vzdy sme boli iba v poradovniku, niekedy aj 45 minut. Vybrali sme sa teda osobne do sidla spolocnosti, ktoré sme nasli na internetovej stránke, ale nikto tam o nich nepocul. Dnes 28. 09. 2011 prisla nejaká pani, otvorila krabicu a sla prec, nebola ochotna nam poskytnut ziadne informácie ohladom reklamácie. chceli by sme daný výrobok vrátit, ale nevieme ako, resp, ze ci to je mozné. Dakujem za odpoved