Dakujem. ano, je to v zaruke ( este zopar mesiacov, po jari zaruka uz asi aj konci ). Na schodzi sme sa stazovali ( za rok bola len jedna ) a susedia, ktorych vytopilo, pisali aj staznost. Dalsia pisomna forma je len mail developerovi so vsetkymi bodmi, kde nieco zlyhava ( vratane kotolne). Ale asi mate pravdu, ze musime spisat formalne za celu bytovku, dorucit to dodavatelovi a ziadat napravu do konkretneho datumu. Ak to dovtedy neurobi, asi mu rovno napisat , ze v takom pripade sa posunie vec na sud.
Ale myslim, ze pri tom, ako natahuju cas, uz by sme mali rovno zacat hladat pravnika.
O sudnej ceste sme velmi nechceli uvazovat, ale ako pisete, nejaky zapis o konkretnom postupe a podpisane dokumenty treaba cim skor, lebo uz coskoro vyprsia zarucne lehoty.
( ale ocakavam, ze aj ked spiseme zavady, developer nenapise navrh, ako ich odstrenit. a tym padom mu zrejme nevyplynie oficialne ziadna povinnost nieco vyriesit. asi fakt potrebujeme nejakeho technika, ktory by v nasom mene vyjadril, ake su napravy nutne, lebo nikto z ludi v bytovke tieto veci ani okrajovo neovlada)
Naposledy upravil Laffy : 20.11.11 at 16:04 Dôvod: doplnenie