Zavrieť

Porady

kúpa notebooku

chcel by som poprosiť odborníka na poč.techniku aby poradil aký notebook mám kúpiť ako darček v cene okolo 500€.Keď sa spýtam v obchodoch každý si vychvaľuje ten svoj a chce predať ležiaky ktoré môže akurát darovať nejakemu poč.kružku.Ďakujem už dopredu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tcarlos je offline (nepripojený) tcarlos

    tcarlos
    ahoj mecky,darček bude pre manželku,používať sa bude na internet bank.hry z vnučkami,ukladanie foto,surfovanie a také jednoduché veci./nevie veľmi pracovať z počitačom,nie som rád keď sedí za veíkým/ ĎAKUJEM!

    kergulaan je offline (nepripojený) kergulaan

    kergulaan
    Ja len jednu otazku. Naco je jej notebook, ked s nim nebude chodit hore - dole. Tato fascinacia NB a mobilitou je pre mna nepochopitelna.
    Ja by som ti navrhol sa pozriet po PC v v cene 400 E a nasledne k tomu kupit dobry monitor + mysku + klavesnicu + kvalitnu stolicku.

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    alebo jej kup nieco zalozene na platforme mini itx http://www.alza.sk/zotac-zbox-hd-id41-barebone-cerny-d219137.htm neohuruje to sice vykonom, ale ma to omnoho mensiu spotrebu ako klasicky PC, da sa povedat, ze aj mensiu ako niektore NB