Zavrieť

Porady

evidencia zákazníkov

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na tému evidencie zákazníkov. Ako mám viesť evidenciu zákazníkov pri detskom seconhande? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    martina2310 je offline (nepripojený) martina2310

    Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac martina2310
    No ja skôr nechápem ako sa vedie ta evidencia zákaznikov v detskom second hande.

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ...a na čo Ti je taká evidencia? Aký zákon Ti to ukladá? To si kde vyčítala?

    martina2310 je offline (nepripojený) martina2310

    Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac martina2310
    No ono mi to bolo povedané na komisii ked som obhajovala počítač tak zato mi to nejde do hlavy ako maám robiť tu evidenciu zákazníkov

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ...keď ju budeš potrebovať, ale naozaj netuším na čo by Ti bola, tak si urobíš v exceli tabuľku kam si dáš údaje, ktoré budeš chcieť evidovať....

    AlaNR je offline (nepripojený) AlaNR

    Som, kto som... AlaNR
    a to máš robiť v rámci maloobchodu?
    Na hlavu postavené, zákazníci nemajú povinnosť sa Ti predstavovať... Maximálne sa spýtajú, čo je koho do toho....

    Letko je offline (nepripojený) Letko