Zavrieť

Porady

Poškodená zásielka, ako to dokázať/kto je vinný

Caute,
mam takyto popis situacie.
Odoslal som tovar, kupeny od dodavatela. jednym okom som ho skontroloval. nic zvlastne som nespozoroval.
Zakaznicka ho prevzala a tvrdi, ze jej prisiel poskodeny a chce to riesit reklamaciou. Tvrdi, ze jej tovat prisiel v zlom stave. Ale neopisuje to, ci jej prisiel poskodeny balik alebo len tovar vo vnutri. Poziadal som ju, nech napise ci prebrala poskodeny balik, nakolko predpokladam, ze ak ano, zodpovedna za poskodenie je posta.
Zaujima ma, ako riesite podobne situacie vy? Kto je v prave a pod. Lebo teraz ak pridem za dodavatelom a poviem mu, ze mi dal zlomeny tovar, tiez moze povedat, ze sa to zlomilo pri mojej doprave a su to moje problemy. Popripade ak prebrala balik poskodeny postou, spravila chybu a mala s postou spisat zapisnicu a znamena to, ze ja som kryty? Nejde o lacny tovar a robit gesta typu vymenime/vratime spat peniaze, ked nie je vobec jasny vinnik mi nepride ako najlepsia volba, vzhladom na to, ze ak je tovar naozaj poskodeny nepredajny.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Myslim si, ze kryty byste mal byt, ak mate v podmienkach uvedene, ze prebratim od kuriera clovek potvrdzuje, ze tovar je v poriadku. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze taketo spory sa dost tazko riesia. Vacsina nasich zakaznikov radsej urobi to 'gesto', ale ak sa jedna o naozaj drahy tovar je lepsie ist asi do sporu. Skusit najprv reklamovat u dopravcu, potom u distributora, ak ani jeden neuzna, potom neuznat zakaznikovi reklamaciu a cakat, co bude... Ale je to ta najhorsia varianta.

    Poškodená zásielka, ako to dokázať/kto je vinný

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.