Zavrieť

Porady

Výplata mzdy

Dobrý deň milí poraďáci,
už pol dňa študujem príspevky o mzdách no nenašla som odpoveď na moju otázku.

Ak mám vytlačenú Výplatnú listinu všetkých zamestnancov, kde podpisom potvrdzujú prevzatie výplaty v hotovosti, neporušujem tým zákon o osobných údajov?

Na tlačive sú mená a mzda k výplate.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dav je offline (nepripojený) Dav

    Dav
    kn-alka Pozri príspevok
    Firma je povinná evidovať PRÍJEM peňazí do pokladne, nie ich výdaj. Ak však eviduje v registračnej pokladni každý pohyb, môže vystaviť doklad z reg.pokladne, ale stačí len v celkovej sume, nemusí na každého zamestnanca zvlášť. Je to len pre účely firmy, kvôli evidencii hotovosti v pokladni, bločeky zamestnancom nevydáva.
    ERP a Pokladňa (účet 211) sú dva rozdielne pojmy. Neexistuje absolútne žiaden dôvod, aby sa mzdy vyberali a evidovali cez ERP (okrem neznalosti problematiky a snahy skomplikovať tak jednoduchú vec, ako je výplata hotovosti zamestnancom).
    Pokiaľ potrebujem vybrať z ERP hotovosť, vyberiem ju príslušným kódom podľa druhu ERP a peniaze vložím do pokladne 211, napr. cez účet 261,alebo podľa Internej smernice . V JÚ cez priebežné položky.

    Hlasovalo 6 pouzivatelov

    Užitočné (6)
    mzdarka renca, Sabadka, kn-alka, MarcelkaT, veronikasad, Paula
    6