Zavrieť

Porady

Studium na VS-poberanie sirotskeho dochodku a praca na plny uvazok

Dobry den prosim vas mohli by ste mi poradit?Dostals om sa na VS a kedze som bol student dostaval som sirotsky a mama vdovksy dochodok,lenze skolu som nezvladal a tak som po mesiaci odisiel,nedohlasil som sa iba odisiel domov(prestal chodim na prednasky,ani na skuskach som nebol) a zistil som ze ma zo skoly vyhodia az v juli na konci rocnika!Prva vec ktora ma zaujima moze sa stat ze ked socialna poistovna zisti ze som nechodil na skusky a prednasky budem musiet vratit dochodok?
A dalsia otazka je ze ak zacne pracovat na plny uvazok mam sa zo skoly odhlasit?alebo mam cakat kym ma vyhodia?Za odpoved vopred Dakujem!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    počkaj, kým dostaneš rozhodnutie o vylúčení zo školy...toto rozhodnutie pošli do SP, zastavia ti dôchodok, a na UPVSaR zastavia PnD ak je mama zamestnaná dá si zastaviť PnD.....

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    marek707 Pozri príspevok
    cize nemozem mat z toho nejake problemy!
    podľa môjho názoru nie.......SP nebude kontrolovať, nemá na to právo či si bol na tej či onej skúške, zápočte či prednáške.....si študentom VŠ po doby kedy ťa nevylúčia........

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123