pali1300
na myto som nezabudol...myto nafta to mi je jasne...viem ze si budem musiet zalozit zivnost a opravy na to sa chystam opytat ako to bude...ja neviem co su sukromnici tí mi radia aby som do toho siel...ak si zratam co som ako zamestnany zarobil s tym kamionom na to co som najazdil tak sa mi to zda byt vyhodne...on ma len jeden kamion a komodit sa vozi do firmy cca 40000ton a malo by sa este viac...podla mna sa on chce zbavit tohoto vsetkeho aby nemal zodpovednost,ale jedno auto aj tak potrebuje mat pri ruke...takze lizing na novy kamion sa mi neoplati,lebo tolko roboty by som nemal...
no keď šéf potrebuje jedno auto tak či tak... si zrátaj, koľko dostávaš mesačne prirátaj k tomu odvody, gastrolístky + 20/25 dní dovolenky... a výjde ti koľko zamestnávateľa stojíš ty... to isté sprav s autom, koľko zaplatíš za prenájom a prevádzku... no a keď to budeš mať zrátané porovnaj to s tým čo by si dostával od súčasného šéfa pri súčasnom objeme dopravy resp. s tým keď bude aj viac, za to, že si nonstop k dispozícií znamená to, že nebudeš mať iné "zákazky" t.j. prečo by sa súčasný šéf zbavoval auta s tým, že si od teba bude kupovať tvoje služby ak by ho to malo výjsť viac... podľa mňa je to o tom, že chce ušetriť a prevažnú časť nákladov prenesie na teba..
a čo dovolenka, tú nebudeš chcieť? zober si, že keď budeš chcieť "vypadnúť" na čo i len jeden deň budeš potrebovať za seba náhradu, nakoľko obchodného partnera-súčasného šéfa nebude zaujímať, že si chceš deň dva odfúknuť...