Zavrieť

Porady

zaradenie automobilu do podnikania

Prosím Vás o odpoveď na nasledujúcu otázku: Szčo kúpila auto v júli 2011 v zahraničí, chcem sa opýtať poplatky za kontrolu originality, kolky za ŠPZ a recyklačný fond sú súčasťou obstarávacej ceny automobilu. Myslím, že ano len potrebujem uistiť som začiatočník. ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    tinnnka Pozri príspevok
    Prosím Vás o odpoveď na nasledujúcu otázku: Szčo kúpila auto v júli 2011 v zahraničí, chcem sa opýtať poplatky za kontrolu originality, kolky za ŠPZ a recyklačný fond sú súčasťou obstarávacej ceny automobilu. Myslím, že ano len potrebujem uistiť som začiatočník. ďakujem
    Áno, vstupujú do OC MV.

    tinnnka je offline (nepripojený) tinnnka

    tinnnka
    Ďakujem za rýchlu odpoveď, takže cena automobilu + tie spomínané poplatky budú tvoriť obstarávaciu cenu a povinné zmluvné poistenie bude VOZD alebo ho mám pripočítať tiež k obstarávacej cene???

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    tinnnka Pozri príspevok
    Ďakujem za rýchlu odpoveď, takže cena automobilu + tie spomínané poplatky budú tvoriť obstarávaciu cenu a povinné zmluvné poistenie bude VOZD alebo ho mám pripočítať tiež k obstarávacej cene???
    PZP je VOZD-réžia.

    tinnnka je offline (nepripojený) tinnnka

    tinnnka