Zavrieť

Porady

Kamarátku bije manžel

Dobrý večer. Neviem či môj problém zapadá do tejto kategórie, ale nakoľko sa týka aj zdravia tak som ho dal sem tak ma prosím neodsudzujte ak som v zlej kategórií. Ďakujem.


Moja kamarátka pracuje ako barmanka. Jej manžel ju niekoľko krát podviedol a keď je opitý tak ju bije. Neviem ako často, ale povedala mi, že už neraz skončila na traumatológií. Veľmi sme sa zblížili. Prerástlo to až do lásky. Ona ľúby mňa a ja ju. Problém je však jej práca. V tom bare sa pohybujú pochybní ľudia a ona vie viac ako treba. Jej manžel patrí medzi tích pochybních ľudí. Z práce ju len tak ľahko nepustia a s prípadným rozvodom to tiež je komplikované. Ona ma choré srdiečko. Chodí na kardiológiu. Neprežil by som ak by sa jej niečo stalo. Veľmi ju ľúbim Stále mi posiela sms- ky ako veľmi ma ľúbi a že nedokáže spraviť nič aby sme boli spolu. Trápi nás to oboch. Prosím Vás pekne o akúkoľvek radu. Ak sa dá niečo podniknúť tak čo mám urobiť, alebo kam sa obrátiť. Som vďačný každému, kto si nájde chvíľku a prečíta si tieto riadky a je ochotný mi pomôcť.

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    odísť od neho a okamžitý rozvod.....

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Chcelo by to vystiznejsi nazov temy : Moju milenku bije jej manzel, co s tym?