Zavrieť

Porady

Ako externý študent som povinná chodievať sa hlásiť? aký vplyv na to majú dávky...

Dobrý deň
Som študentkou VŠ - externá forma štúdia . V poslednom období sa mi vyskytli viaceré komplikácie ohľadom môjho štúdia a hlásenia sa na úrade práce. Často sa mi prelínajú dátumy skúšok-prednášok s dátumami ktoré sa mám isť hlásiť. S ústretovosťou a pochopením som sa na úrade ohľadom tohto problému nestretla. Pri poslednej návšteve mi bolo povedané nech donesiem papier od lekárky PN a bude mi uznané že som sa v deň skúšky keď som sa mala prísť hlásiť nedostavila na úrad prace. Nechápem z akého dôvodu mám klamať-zavadzať! a nehovoriac o tom že mi môže prísť kontrola! Študujem mimo sv. bydliska musím odcestovať a kôli prednáškam domov prídem cca o týždeň. O to viac ma šokovala info. že vôbec nie som povinná sa chodievať hlásiť!! Je to naozaj tak? Aj napriek tomu že dostávam dávku ako študent- zvyšovanie kvalifikácie a dávku že mam nad 25 rokov čo robí mesačne 126 eur ? Za odpoveď vopred ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Lea.B Pozri príspevok
    Dobrý deň