Zavrieť

Porady

tieniaca technika

už začina byt aktualna, a preto by som rád vedel názor odborníka : čo najefektivnejšie zabráni prestupu tepla do spálni orientovanej na juhozápad a teda pečúcemu celodennímu slnku skrz okno o rozmere cca 130x150 cm. dať markizu. alebo dať plastovú vonkajčiu roletu/rozširujuce profily na plast. okne sú/.alebo dať hlinikovu vonkajšiu žaluziu - tzv. slnolam/ asi najdrahšie riešenie.
momentalny stav - žaluzie vnútorné nefunguje ani na hadam 10% je to naprd.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    220870 je offline (nepripojený) 220870

    Remeselník,stavbár. 220870
    Naj čo som zatiaľ videl,sú vonkajšie hliníkové žalúžie s fotto bunkou a vnútorným senzorom rmerajúcim vnútornú teplotu a vlkosť.V podstate poloointeligentný automat, ktorý reagoval na vnútornú teplotu samočinným zatiahnutím žalúzií a spustením rekuperácie ,alebo klimatizácie.Dajú sa takto urobiť aj rolety, alebo markízi, poprípade ich vzájomná kombináícia.Ide hlavne o vonkajšiu a vnútornú estetiku poprípade výhľad.Niekto má napr. dom na kopci a nechce ,aby dnu cez veľké okná (niekedy aj cez celú stenu ) svietilo pálilo slnko zároveň chce mať pekný výhľad z domu na peknú záhradu, mesto prírodu , more ,tak si nenamontuje žalúzie lebo cez tie po zatiahnutí nieje vidieť ,ale namontuje automat.markízu.Pomáhajú aj svetloodrážajúce sklá.