Zavrieť

Porady

majetok fy zaradenie

Vedel by mi niekto poradiť - v tejto oblasti som začiatočník. Potrebujem účtovne preradiť drobný hm. majetok konateľa do fy. Jedná sa o mobilný telefón, noteboook a mobilný internet. Telefón, noteeboook odkúpila fy od FO=konateľa (kúpna zmluva - 1/3 aktuál. ceny - môže to tak byť?), dala som to do spotreby, no neviem protizápis, jedná sa o preradenie majetkuˇ= navýšenie základ. imania (alebo je to obstaranie na základe kúpnej zmluvy?). Najväčší problém je mob. internet, cena zariadenia je 0 eur, lebo ide o paušál. mes. poplatok za používanie služieb s viazanosťou na 2 roky. Ako mám toto všetko zaúčtovať. Nejde o špekuláciu, konateľ, už dlho tieto vlastné prostriedkys používa pri práci, no až teraz sa rozhodol to dať na fy.- ako preukážem, že mobil. internet bol skutočne používaný len na služobné účely /vlastne aj telefón/- používa ho najmä pri pracov. cestách, kde v hoteloch nieje uždy možné pripojenie na WiFi. .... je to stará dobrá škola.....poradí mi niekto?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jacekova je offline (nepripojený) jacekova

    účtovník telom i dušou jacekova
    kľudne ho zaraď aj v nulovej hodnote.....hlavne aby bol v evidencii

    jacekova je offline (nepripojený) jacekova

    účtovník telom i dušou jacekova
    nepozeraj sa na to ako na preradenie, ale proste ako na kúpu a predaj