v apríli 2010 som bola v Orange informovať sa o Fibernet. Na zmluvu 24mesiacov som mala mať 2zľavy a to: čím dlhšie s Orange tým lacnejšie a po 3mesiacoch využívanie 100,-€ od Orange naspäť. Keďže som ale nevedela, či mi to bude fungovať, pracovníčka Orange mi odporučila ešte 1akciu 2 mesiace zadarmo, ale zmluvu si musím predĺžiť o 6mesiacov. Takže v skratke som dostala 3akcie = 30mesiacov.
Po skončení 2mesiacov zdarma, mi ale začali chodiť faktúry na plnú sumu a žiadnu zľavnenú. Po reklamácii som dostala nesúhlasné stanovisko, nakoľko 3akcie dokopy nejdú a keďže som využila 2mesiace zdarma+100?_, na zľavnenú cenu nemám nárok.
Sťažovala som sa aj na "Telekomunikačnom úrade", ktorý uznal, že pravdu mám ja * Orange to neberie na vedomie.
Samozrejme som sa odvolávala a sťažovala ďalej až po cca roku mi faktúry začali chodiť so zľavnenou cenou, ale Orange si za ten rok vyše 100,- akciu stiahol späť. Teraz ale je vtipné to, že nejdú 3 akcie dokopy, ale zmluvu mám stále na 30mesiacov. Pred 2mesiacmi som podala sťažnosť, 2akcie=24mesiacov, 3akcie=30mesiacov /// 2akcie≠3mesiace a že tých stiahnutých vyše 100,-€ žiadam odpočítať z faktúr. Pokiaľ viem na vyjadrenie sa majú zo zákona 60dní. K dnešnému dňu vyjadrenie nemám a to už je po zákonom stanovenej lehote. Mám to brať ako uznanú reklamáciu a faktúry neplatiť, alebo im mám najprv napísať, že ich nevyjadrenie sa beriem ako uznanú reklamáciu a faktúry nebudem platiť? ďakujem krásne za rady