Zavrieť

Porady

PROSBA PROSIM O RADU

“Verím svojej sile. Slúžim tým, že vládnem, a vládnem tým, že slúžim!” Anjelský terapeut – Anjelské REIKI, Duchovný poradca, Lektor, Majster Reiki, Médium, Psychoterapeut, Spirituálny terapeut, Tarot – Zrkadlo duše Volám sa Angel, ale oslovujú ma Angie. Profecionálne pracujem ako Anjelský Reiki terapeut, duchovný poradca, lektor – učiteľ, som majster Reiki … Pri mojej práci sa vždy napájam na energiu klienta a vďaka nej i za pomoci anjelikov môžem zvoliť tú správnu terapeutickú techníku, ktorá Vás zbaví Vašich boliestok a ukáže Vám nové smerovanie. Moja práca pre Vás je nie len poslaním, ale aj „láskou“, som pripravená Vám pomáhať vo Vašom trápení, čo už iste viete. Mali Ste sa možnosť o tom presvedčiť, keď som sa Vám pravidelne prihovárala cez televíznu obrazovku TV EZO, ktorá pre Vás pripravuje reláciu “Veštiareň” na TV DOMA. ...viac
DOBRY DEN
SPUSTAM E-SHOP JA NIE SOM PLATCOM DPH A MAM NA VYBER UVADZAT CENY S DPH ALEBO BEZ DPH, NIE JE TAM MOZNOST UVIEST KONCOVU CENU LEN TIETO DVE, KTORE MAM UVIEST PROSIM???
Usporiadat
mercdok mercdok

mercdok je offline (nepripojený) mercdok

S DPH. A mas nejaky problem s klavesnicou?
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

ako moze uvadzat "s dph" ked nie je platitel dph??? Samozrejme, ze uvadza ceny bez DPH a zaroven niekde (do obchodnych podmienok) pripadne na ine viditelne miesto uvedie ze nie je platitel dph.
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

A prečo v obchodoch ešte stále visia cedule , že prepočítavací kurz 1 € = 30,126 SKK

Ináč ja som cenu bez DPH ešte nevidel nikde vycapenú, všetky ceny sú uvedené z DPH , všade .
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

Indeed Pozri príspevok
A prečo v obchodoch ešte stále visia cedule , že prepočítavací kurz 1 € = 30,126 SKK

Ináč ja som cenu bez DPH ešte nevidel nikde vycapenú, všetky ceny sú uvedené z DPH , všade .