Zavrieť

Porady

Zverejňovanie fotografií na webe

Dobrý deň, kto by mi vedel, prosím poradiť kde na webe by som mohla zverejniť svoje fotografie, ktoré by boli dostupné iba pre vybrané osoby a bolo by ich možné iba prezerať, nie sťahovať?
Chcela som využiť na tento účel Picasaweb, ktorý sa mi páči, dá sa v ňom zadefinovať kto môže fotografie prezerať. Avšak, žiaľ, každý kto ich môže prezerať, ich môže aj sťahovať. A to nechcem.
Tiež by som potrebovala takto naložiť aj s videom.
Viete mi, prosím, poradiť? Vopred Vám ďakujem.
Janka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    dalid je offline (nepripojený) dalid

    dalid
    Všetko čo dáš na web, sa dá nakoniec nejako stiahnuť... A ak by sa aj súbor nedal stiahnuť, stále si prehliadajúci vie spraviť cez PrintScreen obraz plochy s tvojou fotografiou..
    Takže ak nechceš aby si nikto tvoje fotografie nestiahol, jednoducho ich nedávaj na web!!!

    Ak ti ide o ochranu autorskych práv, sú rôzne programy ktoré ti umožnia do fotografie pridať vodoznak, ale neviem či je toto pre teba dôležité.

    Nanka29 je offline (nepripojený) Nanka29

    Nanka29
    Ďakujem za info. PrinScreen obratovky by mi až tak nevadil. Nevieš, prosím o nejakej možnosti, kde sťahovanie nie je možné? Ďakujem.

    dalid je offline (nepripojený) dalid

    dalid