Zavrieť

Porady

AKO ZLEPSIT ZVUK tv

Prosim o radu.Mam TV Panasonic TX-L42e5e.Chcel by som vylepsit kvalitu zvuku TV.Ake domace kino by som mal kupit{najlepsie 2.1-mensia obyvacka} k tomuto TV,ked zaroven by som chcel pripojit gramofon Pioneer PL990 a DVD prehravac Panasonic DMP-BD 45EG?Pripadne poskladat z komponentov.Som uplny laik a kazda dobra rada je vitana.Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

    pavol36