Zdravim,
mam sro kde sa venujem tvorbe webov a podobne. Doteraz som pracoval z domu, ale vazne uvazujem nad zriadenim kancelarie. Jednak preto, aby som mohol obcas zmenit prostredie (nebyt cely cas len doma), ale aj preto, ze sa tak mozem pohodlne stretnut so zakaznikom pripadne s kolegom a vieme rychlejsie/lahsie prebrat nove projekty. Mam k tomu ale par otazok:
1. ako sidlo mam uvedenu adresu bytu a tak to (zatial) aj ostane. Ak to chapem dobre, tak si budem uvadzat fakturacnu adresu aktualnu a postovu bud kancelarie alebo bytu. Na webe mozem kludne napisat sidlo kancelarie xy.
2. Treba takuto kancelariu niekde nahlasovat? Ako prevadzkaren alebo cosi? Ak ano, ako to (aktualne) prebieha? Su tam nejake poplatky za kolky alebo podobne?
3. Veci ako poziarny evakuacny plan, hygienu (?) a podobne musim riesit ja, alebo sa o to stara majitel budovy?
4. Musim mat v kancelarii hasiaci pristroj alebo lekarnicku? Niekde som videl, ze ich maju ale neviem ci je to povinne.
5. Mozu mi do kancelarie nabehnut nejaky kontrolori a sledovat take tie blbosti ktore sa relativne nedavno riesili - typu "vyska stola", "osvetlenie" a podobne veci? Kto je v tom pripade zodpovedny za osvetlenie - majitel budovy? Za vysku stola som zodpovedny asi ja, ala mala by byt v pohode ked si kupim novy stol aj so stolickami nie? Nebudu ma za to buzerovat, ci?
Ako vobec taka kontrola prebieha? Daju vediet dopredu alebo proste zaklopu a nabehnu? Co ak tam vtedy akurat nebudem? To je totiz dost mozne.
6. Kolko ludi moze dlhodobo robit v kancliku s +- 18 m2? Vacsinu casu tam budem sam, obcas pride kolega na par hodin alebo na poradu a casom mozno budeme az traja a ked budeme pred dokoncenim projektu bolo by fajn ak by sme mohli robit vsetci traja naraz spolu aby sme projekt dotiahli do konca uspesne a rychlo. Ak by vtedy nabehla kontrola, mali by pripomienky, ze su 3 ludia v 18 m2 kancliku?
7. Ake vybavenie odporucate z vasich skusenosti? Zatial som rozmyslal nad 3 stolmi, dokopy 5 stolickami (aby bolo dost miesta ak tam budem sediet ja s kolegom a pridu naraz aj dvaja zastupcovia od zakaznika napr.), nejaka skrina, otvoreny regal s polickami biela tabula a potom klasicka elektronika takze nejake to wifi, externe monitory, tlaciaren a asi koniec. Odporucate este nieco alebo je to na zaciatok v pohode?
8. Kto je zodpovedny za skody? Ak by som rubal do steny alebo podobne je jasne, ze ja. Ale ak by sa mi napr vlamali do kancelarie a ukradli odtial nieco?
9. Odporucate mi trebars poistit si kancelariu a majetok v nej? Pripadne nieco dalsie?
10. Na co dalsie by ste mi odporucili dat si pozor / opytat sa / ... ?
Zajtra si idem obzriet dve kancelarie takze, aby som bol pripraveny
Dakujem za vase odpovede a snad taketo ucelene vlakno to pomoze aj inym