Zavrieť

Porady

výnimka

Dobrý deň prajem. Vie mi niekto poradiť ako je to z výnimkou pre pedag. zamestnancov? Ja pracujem ako MOV odbor kuchár , mám 2. stupeň vysokej školy a som zaradená do 9. platovej triedy. Moja kolegiňa má DPŠ + teraz si robila funkčné a vykonáva funkciu hlavnej majsterky. Tvrdí že má výnimku a preto nepotrebuje vyššie vzdelanie. Vie niekto poradiť ako to je?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka
    HelkaKa Pozri príspevok
    Dobrý deň prajem. Vie mi niekto poradiť ako je to z výnimkou pre pedag. zamestnancov? Ja pracujem ako MOV odbor kuchár , mám 2. stupeň vysokej školy a som zaradená do 9. platovej triedy. Moja kolegiňa má DPŠ + teraz si robila funkčné a vykonáva funkciu hlavnej majsterky. Tvrdí že má výnimku a preto nepotrebuje vyššie vzdelanie. Vie niekto poradiť ako to je?
    Ak je bola udelená výnimka v roku 2001 podľa vyhlášky 41/1996, tak táto výnimka jej zostáva zachovaná po celú dobu výkonu práce. Síce 41-ka sa zrušila a od 01.11.2009 už neplatí ale výnimky zo vzdelania pre tých čo ju dostali zostali zachované.

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka
    julia2 Pozri príspevok