martinetto V podstate podmienky su stanovene v zakone. Pokial zakaznik informaciu o vlastnotiach tovaru ziska na internetovej stranke, nasledne je mu k tovaru prilozena, tak nie je s tym problem. Je potrebne si dat pozor napr. na povinnost registraciu na "hygiene" - RUVZ.
Potravinové eshopy mám zmapované. Žiaľ, máloktorý má uvedené zloženie výrobku uvedené pri produkte na stránke. Pri potravinových výrobkoch je to mimoriadne dôležité, nakoľko počet ľudí s rôznymi intoleranciami na potravinové zložky neustále stúpa.
Taký obchod by nemal mať ani u normálneho zákazníka šancu, iba vďaka nízkemu povedomiu to ešte funguje. Čím skôr začnú ľudia ignorovať vo všetkých obchodoch nevhodné zloženie potravín, tým lepšie pre všetkých a zároveň dávať výrobcom signál, aby menili receptúry.
Neviem si osobne predstaviť, ak by mal eshop 20 tis. položiek, čo chce prikladať do balíka, donášky.
Osobne by som sa nikdy nespoliehala na údaje na stránke (pri potravinách), každá stránka obsahuje chyby. Istota je to, čo je na preklade, ak je to zo zahraničia. Aj keby to nebolo v zákone.
Obchodník by si nemal hľadať obchádzky, ale vychádzať na 100% v ústrety zákazníkovi. Vráti sa mu to mnohonásobne.