Zavrieť

Porady

Potrebujem radu

Dobrý deň.
Som živnostník a pracujem ako konštruktér. Pracoval som pre firmu "A" mimo iných, ktorej prisla ponuka od firmy "B" na vyhotovenie dielov na ich prototyp "XY". No firma "B" ziadala od firmy "A" aby dali konstrukcny navrh a po schvaleni vyrobili vzorkove kusy. No firma "A" nemala konstrukcne kapacity na to a tak posunula firme "B" kontakt na mna. Ja som im vypracoval konstrukcny navrh v 3D a odsuhlasili mi ho a nasledne firma "B" dala firme "A" objednávku na vyrobu vzorkovych kusov.Firme "B" som vyfakturoval dve faktury za vykonanu pracu. jednu uhradili a druhu zatial nie. a už preslo 90dni. Problem z mojej strany je, že nemam s firmou "B" podpísanu zmluvu o dielo ale len zmluvu o mlcanlivosti na konkretny prototyp.Riaditel firmy "B" mi stale hovori, ze v dieloch pri skusani bolo z mojej strany nieco zle.no nevie mi povedat co, ze caka na vyjadrenie ich inziniera technologa.oficialne oznamenie o reklamacii mojej prace od nich nemam. kontaktoval som ich technologa a on riaditelovi uz davno dal spravu o stave prototypu a citujem technologa "z ich strany (riaditela) je to voci mne alibizmus a vyhovaranie sa )"
Ake mam možnosti aby mi uhradili fakturu ci uz pravnou cestou alebo nejakou dohodou.
Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad