Zavrieť

Porady

Programovanie webstranok

Zdravim Vas, som student VS a specializujem sa na programovanie webstranok. Kedze v tejto dobe sa hodi kazdy cent, chcel by som si tymto sem-tam nejako privyrobit. Ma niekto napad alebo skusenosti s tym, ako tuto zrucnost zpenazit popri skole? Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    skus sa mrknut na http://www.freelancer.com. Vyber si kategoriu, (napr http://www.freelancer.com/jobs/PHP/, alebo http://www.freelancer.com/jobs/Codeigniter/), uvidis tam joby ktore su akurat v ponuke, vyber si projekt, povedz si cenu a ides. Ked sa zapacis, zadavatel si ta vyberie a mas job v kapse. Ked sa job bude pacit, dostavas referencie. (samozrejme aj ak job odflaknes). Na zaciatku to bude so ziskavanim jobov tazke, lebo Ta nik nepozna ale treba vydrzat.

    Inak ked sa chces zivit programovanim webov mal by si vo vlastnom zaujme vediet o webe co najviac, o trendoch, moznostiach, business leaderoch, takze tu stranku uz si mal mat davno v bookmarkoch.

    A pozor, nepodcenuj sa a nebud zbytocne skromny (ako to my slovaci vieme), ak si naozaj dobry a uchytis sa, tak sa mozes bavit o x1000 Eurach mesacne.
    Diky moc freelancers.com poznam, ale velmi som ju neriesil, kedze ide o dost cudzi web a nevedel som si predtavit riesenie platby.