Zavrieť

Porady

výmena použitého tovaru

Zdravím, chela by som poradiť

V sobotu sme si v Tescu zakúpili kávovar Delonghi. Nakoľko na krabici nebolo nič napisané po slovensky a po blízku nebol pracovník, ktorý by nám vedel povedať niečo bližšie, zobrali sme ho na základe obrázku na krabici.
V práci mám jeden kávovar Delonghi a som s ním maximalne spokojná, preto sme sa rozhodli pre tú istú značku, len iný typ, ktorý sme videli prvý krát.
V nedeľu sme si uvarili v ňom prvú kávu a zistili, že absolutne nerobí penu, ako ten čo mám v práci, že má len 1,5dcl nádobu na vodu na preso...no katastrofa.
Z pracovných dôvodov sme sa do Tesca dostali až včera s tým, že sme ho celi vymeniť, pretože takýto kávovar je nám v podstate na nič. Odmietli, nakoľko bol 1x použitý
Existuje nejaký zákon ? Vedel by mi niekto poradiť ?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Snáď nedúfate, že by Vás mal chrániť nejaký zákon za to, že ste postupovali nanajvýš nerozumne.

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    Skúste ho normálne reklamovať (nie vymeniť) s tým, že nespĺňa bežné kritéria na výrobu espressa (žiadna pena, možno slabý tlak...). Prípadne skúste vymeniť v inom TESCO, vyčistiť, poutierať do sucha, zabaliť do kompletnej krabice aj s originálnou výplňou a možno ho zoberú na "vrátenie". Prístup v jednotlivých Tesco je rôzny, dokonca aj v tom istom ale pri inej zmene.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Alica K. - pokiaľ by ste si preštudovali toto: http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9 , tak by ste zistili, že "výmena" je možná len vtedy, ak je to v rámci reklamácie.
    A pokiaľ sa týka výmeny ako takej - nevhodný výber a pod. - záleží na obchode, či na to pristúpi. Pokiaľ áno - tovar nesmie byť použitý (teda ani 1x !).
    mareko dal tip, ako to "obísť" - a pretože je to krátko po zakúpení, ani sa nebudú pýtať (berie sa ako výrobná vada, pokiaľ uznajú) na dôvod. Jednoducho "nepení, málo vody dáva" a basta!


    Alebo zabaľte a dajte niekomu pod stromček . Zbavíte sa ho, niekomu radosť urobíte (bude vás velebiť do skonání světa )

    napisané po slovensky a po blízku nebol pracovník, ktorý by nám vedel povedať niečo bližšie, zobrali sme ho na základe obrázku na krabici.
    A k tomuto - v Tescu je informačné centrum - stačilo urobiť pár krokov navyše (žeby lenivosť?), oni by ihneď zavolali pracovníka. A tiež zastaviť prvého zamestnanca a nech zavolá predavača od elektra - veď v Tescu všetci majú telefóny - boli by zavolali na info a tí by eletropredavača zavolali.
    Naposledy upravil misoft : 28.11.12 at 12:55

    Alica K. je offline (nepripojený) Alica K.

    Alica K.
    Ďakujem za každú odpoveď, ešte ho skúsim poriadne a dôkladne vyčistiť, a pokiaľ ani to nezaberie, tak to skúsime reklamáciou... ešte raz Vám všetkým ďakujem

    výmena použitého tovaru

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.