Zavrieť

Porady

vodovod

dobry den, mam otazocku... v tehlovom 4 poschodovom dome, 4 poschodie, v kupelni, vzdy ked pustim vodu do vane z vodovodu, tak nieco unika, neskutocne ma zacne dusit... (ked pustim vodu do umyvadla z ineho kohutika, nic neunika)... prosim som laik v tychto veciach vedeli by ste mi poradit, co moze unikat, neskutocne sa dusim ja aj moj syncek pri kupani... trosku sa bojim, dakujem za info... pekny den... jana
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    erik555 je offline (nepripojený) erik555

    erik555
    Akoze co ma unikat z vodovodu, ked aj pri pusteni do umyvadla je ten isty vodovod? Z coho mate vanu? Z nejakych rozpustadiel? Vlastne ten zapach sa da comu prirovnat?

    jv245 je offline (nepripojený) jv245

    jv245
    ano z vodovodu, ale len kde je sprcha... umyvadlo ma svoju samostatnu bateriu, tam je to ok... nie vanu nemam z rozpustadiel... je to taky stiplavy zapach, a hned ma z neho dusi... moze to byt prechlorovana voda? dakujem krasne za odpovede

    Martin1310 je offline (nepripojený) Martin1310

    Martin1310
    Takže ten zápach vychádza priamo z kohútika. Bývate na najvrchnejšom poschodí.Je tá bateria z ktorej vychádza ten zápach najvyššie umiestnená v byte? Udialo sa niečo v období ked to začalo?(nejaká prerábka,oprava niečoho)