Este minuly rok, cez oktober som si aktivoval music jet na skusobnu dobu. Nakolko som tam zhodou nahod prisiel na zlomku fak. obdobia, mal som zadarmo 2mesiace. Po tomto case(v polke decembra) mi mal zacat platit polrocny kupon za 19,90€. Samozrejme mi zacala platit sluzba ktora sa volala sice music jet premium ale stala 9,90€ na mesiac!!! Okamzite som siel na predajnu a opytal sa ako to je. Nevedela mi nic povedat, iba hladala nejake informacie v pc. Bolo mi povedane ze si mam kupit kupon na predajni a vtedy mi to bude na 6mesiacov platit. Kupil som ho. Ta sluzba za necelych 10€ uz plynula takze som ju nechal plynut kedze som si ju zaplatil. Tyzden pred skoncenim sluzby za necelych 10€, som siel na predajnu aby mi aktivovali kupon co som kupil za 19,90€. Povedali mi ze mi ten kupon uz nebude platit s tym s cim som si ho kupil, jednoducho ze uz nebudem mat 1GB dat iba tu smatlavu hudobnu sluzbu. Nechcel som nic pokazit, neaktivoval som si ho radsej. Samozrejme som si to kupil kvoli datam. Isiel som teda do predajne kde som kupon kupil (a v den nakupu som sa 2x opytal ci mi bude platit s datami, povedala ze ano) a opytal sa preco mi klamala. Tam opat hladali v tom svojom systeme. Povedala mi ze mi klamali jej kolegovia z predajne z ktorej som tu prisiel.
Medzi navstevou predajne kde som si kupon chcel aktivovat a navstevou predajne kde mi povedala ze ma klamali v tej prve presiel tyzden a pol a skoncil cas kedy som mal moznost aktivovat si kupon AJ S DATAMI (podla pani od ktorej som kupil kupon) Kvoli klamstvu jednej alebo druhej predajne som prisiel o moznost aktivovat si to za co som si zaplatil.
Podal som reklamaciu a odpoved ktora prisla ma zarazila asi viac ako jednanie neschopakov na predajni. Vraj to nemaju ako presetrit a ospravedlnuju sa za vzniknuty problem. Cakal som, ze ku zakaznikovi ktory je s nimi uz viac ako 10rokov sa budu chovat lepsie.
Ako mam postupovat?