Zavrieť

Porady

V orange mi povedali klamstvo ako to riesit ?

Este minuly rok, cez oktober som si aktivoval music jet na skusobnu dobu. Nakolko som tam zhodou nahod prisiel na zlomku fak. obdobia, mal som zadarmo 2mesiace. Po tomto case(v polke decembra) mi mal zacat platit polrocny kupon za 19,90€. Samozrejme mi zacala platit sluzba ktora sa volala sice music jet premium ale stala 9,90€ na mesiac!!! Okamzite som siel na predajnu a opytal sa ako to je. Nevedela mi nic povedat, iba hladala nejake informacie v pc. Bolo mi povedane ze si mam kupit kupon na predajni a vtedy mi to bude na 6mesiacov platit. Kupil som ho. Ta sluzba za necelych 10€ uz plynula takze som ju nechal plynut kedze som si ju zaplatil. Tyzden pred skoncenim sluzby za necelych 10€, som siel na predajnu aby mi aktivovali kupon co som kupil za 19,90€. Povedali mi ze mi ten kupon uz nebude platit s tym s cim som si ho kupil, jednoducho ze uz nebudem mat 1GB dat iba tu smatlavu hudobnu sluzbu. Nechcel som nic pokazit, neaktivoval som si ho radsej. Samozrejme som si to kupil kvoli datam. Isiel som teda do predajne kde som kupon kupil (a v den nakupu som sa 2x opytal ci mi bude platit s datami, povedala ze ano) a opytal sa preco mi klamala. Tam opat hladali v tom svojom systeme. Povedala mi ze mi klamali jej kolegovia z predajne z ktorej som tu prisiel.

Medzi navstevou predajne kde som si kupon chcel aktivovat a navstevou predajne kde mi povedala ze ma klamali v tej prve presiel tyzden a pol a skoncil cas kedy som mal moznost aktivovat si kupon AJ S DATAMI (podla pani od ktorej som kupil kupon) Kvoli klamstvu jednej alebo druhej predajne som prisiel o moznost aktivovat si to za co som si zaplatil.

Podal som reklamaciu a odpoved ktora prisla ma zarazila asi viac ako jednanie neschopakov na predajni. Vraj to nemaju ako presetrit a ospravedlnuju sa za vzniknuty problem. Cakal som, ze ku zakaznikovi ktory je s nimi uz viac ako 10rokov sa budu chovat lepsie.

Ako mam postupovat?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Pri najbližšej príležitosti odísť ku konkurencii.

    iriska je offline (nepripojený) iriska

    iriska
    Ja osobne si nemyslím, že niekto KLAMAL. V poslednej dobe sa stretávam na úradoch, inštitúciách, predajniach, zákazníckych linkách... atd. atd. s obrovskou nekompetenciou, takže toto bude asi tiež ten prípad. Jeden povie niečo, druhý niečo iné, zmluva hovorí ešte niečo iné.... pritom vidím, ako sa čerstvej Bc. z neužitočného odboru parí z hlavy ako si vymýšľa, čo by mi ešte povedala, aby nevyzerala ako húska. Najlepšie je zaznamenávať si mená, časy telefonátov a odkladať podacie lístky a kópie všetkej korešpondencie.

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ...popíš situáciu na konkrétne predajne a pošli reklamáciu do oranžových - aj tak nepochodíš (podmienkam, s ktorými súhlasíš máš rozumieť Ty a nie predajca) ....takže, tak, ako Ti radí "draik"

    lukaz je offline (nepripojený) lukaz

    lukaz
    Nemam u nich viazanost uz asi rok (mozno o cosi menej) - mozem teda prejst ku konkurencii kedykolvek. Nanestastie maju jeden program ktory mi, vyhovuje. Stoji 3€ a mam jedno cislo zadarmo, vsetko naviac si zaplatim. Nakolko rodicia volaju mne a frajerku mam zadarmo, nic mi nechyba. Okrem internetu o ktory ma "pripravili". Platim teda 3€ + nejake minuty/smsky spoluziakom, cca 7-9€ mesacne.

    Situaciu som samozrejme bol riesit, reklamacia bola odoslana (pisem o tom v 1. prispevku) a tyzden po tom co mi prislo ich "stanovisko" som napisal list a odoslal ho doporucene na adresu kde sa vybavovala reklamacia.

    Viem ze musim rozumiet veciam ktore si objednavam, za ktore si platim. Ale mne ide o to ze ma KLAMALI. Hlavne to chcem vyriesit!

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    lukaz Pozri príspevok
    Nemam u nich viazanost uz asi rok (mozno o cosi menej) - mozem teda prejst ku konkurencii kedykolvek. Nanestastie maju jeden program ktory mi, vyhovuje. Stoji 3€ a mam jedno cislo zadarmo, vsetko naviac si zaplatim. Nakolko rodicia volaju mne a frajerku mam zadarmo, nic mi nechyba. Okrem internetu o ktory ma "pripravili". Platim teda 3€ + nejake minuty/smsky spoluziakom, cca 7-9€ mesacne.

    Situaciu som samozrejme bol riesit, reklamacia bola odoslana (pisem o tom v 1. prispevku) a tyzden po tom co mi prislo ich "stanovisko" som napisal list a odoslal ho doporucene na adresu kde sa vybavovala reklamacia.

    Viem ze musim rozumiet veciam ktore si objednavam, za ktore si platim. Ale mne ide o to ze ma KLAMALI. Hlavne to chcem vyriesit!
    ...si na zlej adrese - nik z nás pri tom Tvoje rozhovore nebol, takže asi nikto Ti nepovie, že Ťa klamali....
    ...neboj, nie som ich agent, dávno som od nich odišla....

    ...vzhľadom na to, čo od nás požaduješ - pokladám túto tému za vyriešenú

    lukaz je offline (nepripojený) lukaz

    lukaz
    Napadlo ma, ze by sa to mozno dalo riesit cez SOI. Neviem ale ci tato institucia ma moznost nieco take riesit.

    Minimalne by som rad dotiahol do konca to, ze mi v predajni povedali: kupon je nepouzitelny ( na to na co som potreboval ) pritom pouzitelny bol. Pri stole to so mnou riesili az traja pracovnici. Ta ktora tam sedela original, tu si pamätam kvoli jej postave. Dalsi dvaja jej museli prist pomoct riesit moju otazku. Mozno by mi aspon jeden z nich nieco dosvedcil ( aj ked v taky zazrak asi nemusim verit ). Stale je tu moja priatelka, ktora pri vsetkom bola. Neviem ale, ci to nieco znamena.

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    lukaz Pozri príspevok
    Napadlo ma, ze by sa to mozno dalo riesit cez SOI. Neviem ale ci tato institucia ma moznost nieco take riesit.

    Minimalne by som rad dotiahol do konca to, ze mi v predajni povedali: kupon je nepouzitelny ( na to na co som potreboval ) pritom pouzitelny bol. Pri stole to so mnou riesili az traja pracovnici. Ta ktora tam sedela original, tu si pamätam kvoli jej postave. Dalsi dvaja jej museli prist pomoct riesit moju otazku. Mozno by mi aspon jeden z nich nieco dosvedcil ( aj ked v taky zazrak asi nemusim verit ). Stale je tu moja priatelka, ktora pri vsetkom bola. Neviem ale, ci to nieco znamena.
    ...nepochodíš - nemáš dôkazy - tvrdenie proti tvrdeniu... pri dopravnom priestupku by si možno pochodil, ale v Občianskom zákonníku, či Obchodnom zákonníku určite nie.... Tí oranžoví si zavolajú mňa (teda mňa určite nie, to ber ako príklad...oni sú radi, že sa ma zbavili ), že som stála v rade za Tebou aj s desaťčlennou rodinou?! SOI-ka posudzuje znenie zmluvy a nie rozhovor.

    V orange mi povedali klamstvo ako to riesit ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.