Zavrieť

Porady

Treba sa pripoistiť pred 3-mesačnou brigádou v UK?

Dobrý deň,
rada by som sa opýtala, či je potrebné poistiť sa tu na Slovensku, aby ma napríklad vzali k zubárovi v UK, alebo, či stačí National insurance, ktoré mi bude automaticky strhávané zo mzdy. Taktiež som počula že je zbytočné zplatiť za poistenie tu, a platiť si ho ešte aj tam. Som študentka, ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    asi myslíš komerčné poistenie liečebných nákladov .... nuž, to je na tebe .. nie je povinné
    A to ošetrenie zuba - to je to najmenej - ak bude treba akútne - ošetria ťa, len si to zacvakáš.
    myslím, že to poistenie je hlavne kôli vážnejším veciam dobré.
    Ak máš na mysli klasicé ZP - tak ak budeš poistená v zahraničí, tak by si sa mala u nás odhlásiť zo ZP ..

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Je lepsie,ak si das radsej zuby, ci ine zdrav.problemy do poriadku doma,pred odchodom.
    Zdrav.pripoistenie sa vztahuje na urazy,osetrenie v nemocnici,alebo inu,akutnu pomoc.
    Ak budes po dobu prace poistena v zahranici, zrus si na SK zdrav.poistenie. /musis priniest doklad o tom,od kedy si v zahranici poistena/